Felanmälan

Ett planerat driftstopp i kommunväxeln kommer att ske tisdag 28 september klockan 18-19.

Det innebär att inga samtal kommer att kunna gå in eller ut från kommunens växel under arbetes gång.

1. Ring ordinarie felanmälansnummer i första hand.
Kommer du inte fram gå vidare till steg 2.

2. Ring 073-270 20 31.

När kommunens alarmeringscentral får klarrapport att avbrottet är åtgärdat kommer det tillfälliga nummer att stängas av.

Elnät

Är det problem med Övik Energis elnät?
Ring till vår jour så hjälper vi dig så snart vi kan.


Om du är osäker på vilket nät du tillhör kan du enkelt söka på kommun och där se vilket elnätsföretag du har som leverantör på www.natomraden.se .

Vardagar kl. 08:00-16:00 0660-888 00
Övrig tid 0660-21 13 99

Fibernät och kabel-tv

Vill du göra en felanmälan på din fiberuppkoppling görs den direkt till din tjänsteleverantör. Vid problem med kabel-tv kontaktar du Tele2.

Läs mer om felanmälan för fiber.

Fjärrvärme och fjärrkyla

Har du problem med din fjärrvärme eller fjärrkyla?
Ring till vår jour så hjälper vi dig så snart vi kan.

 Vardagar kl. 08:00-16:00 0660-888 00
 Övrig tid 0660-21 13 99

Gatubelysning

För felanmälan av gatubelysning, fyll gärna i uppgifterna i formuläret nedan så åtgärdar vi det så snart som möjligt!


Felanmälan av gatubelysning

Eller ring till oss så hjälper vi dig där:

 Vardagar kl. 08:00-16:00 0660-888 00

VI HJÄLPER DIG MED DINA FRÅGOR

Erfarenhet, engagemang och lokalkännedom – vår kundtjänst står redo att hjälpa dig med dina frågor om elavtal, fiber och fjärrvärme. 

Besök Kundservice eller skriv ett meddelande