Felanmälan

Behöver du göra en felanmälan?
Här hittar du kontaktinformation för att kunna anmäla ett fel på någon av våra produkter.

Elnät

Är det problem med Övik Energis elnät?
Ring till vår jour så hjälper vi dig så snart vi kan.

Om du är osäker på vilket nät du tillhör kan du enkelt söka på kommun och där se vilket elnätsföretag du har som leverantör på natomraden.se

Vardagar kl. 08.00-16.00 0660-888 00
Övrig tid 0660-21 13 99

Fibernät och kabel-tv

Vill du göra en felanmälan på din fiberuppkoppling görs den direkt till din tjänsteleverantör. Vid problem med kabel-tv kontaktar du Tele2.

Läs mer om felanmälan för fiber.

Fjärrvärme och fjärrkyla

Har du problem med din fjärrvärme eller fjärrkyla?
Ring till vår jour så hjälper vi dig så snart vi kan.

 Vardagar kl. 08.00-16.00 0660-888 00
 Övrig tid 0660-21 13 99

Gatubelysning

Eller ring till oss så hjälper vi dig där:

 Vardagar kl. 08.00-16.00 0660-888 00
Vy över Örnsköldsvik på vintern, kvällstid

Vi hjälper dig med dina frågor

Erfarenhet, engagemang och lokalkännedom – vår kundservice står redo att hjälpa dig med dina frågor om elavtal, fiber och fjärrvärme. 

Besök Kundservice eller skriv ett meddelande