Elnät
Är det problem med Övik Energis elnät?
Ring till vår jour så hjälper vi dig så snart vi kan.
Om du är osäker på vilket nät du tillhör kan du enkelt söka på kommun och där se vilket elnätsföretag du har som leverantör på natomraden.se
Vardagar kl. 08:00-16:00 | 0660-888 00 |
Övrig tid | 0660-21 13 99 |
Fibernät och kabel-tv
Vill du göra en felanmälan på din fiberuppkoppling görs den direkt till din tjänsteleverantör. Vid problem med kabel-tv kontaktar du Tele2.
Läs mer om felanmälan för fiber.
Fjärrvärme och fjärrkyla
Har du problem med din fjärrvärme eller fjärrkyla?
Ring till vår jour så hjälper vi dig så snart vi kan.
Vardagar kl. 08:00-16:00 | 0660-888 00 |
Övrig tid | 0660-21 13 99 |
Gatubelysning
För felanmälan av gatubelysning så rekommenderar vi dig i första hand att använda appen ”Ett bättre Örnsköldsvik”. När du gjort din anmälan kommer du kunna följa ditt ärende i appen och även bli meddelad när ärendet är åtgärdat och avslutat.
Du kan även fylla i uppgifterna i formuläret nedan, men du kommer då inte kunna få uppdateringar om ärendet.
Felanmälan av gatubelysning
Eller ring till oss så hjälper vi dig där:
Vardagar kl. 08:00-16:00 | 0660-888 00 |