Genom att surfa vidare godkänner du att webbplatsen använder cookies. Jag förstår

Dina rättigheter

Du är viktig för oss. 

Därför vill vi veta när du tycker att vi har brustit i vårt bemötande eller inte är nöjd  när du köper en vara eller tjänst hos oss. Det hjälper oss att bli bättre. Kontakta vår Kundservice i första hand. 

För att underlätta hanteringen kan du förbereda dig genom att ha dina kunduppgifter tillgängliga samt eventuellt underlag i ärendet.

Vill du få rådgivning  eller gå vidare med ditt ärende så finns det ett antal opartiska organisationer du kan vända dig till. Läs mer under Rådgivning och Om du inte är nöjd.

 

VI HJÄLPER DIG MED DINA FRÅGOR

Erfarenhet, engagemang och lokalkännedom – vår kundtjänst står redo att hjälpa dig med dina frågor om elavtal, fiber och fjärrvärme. 

Besök Kundservice eller skriv ett meddelande