Genom att surfa vidare godkänner du att webbplatsen använder cookies. Jag förstår

Felanmälan

Felanmälan av tjänst görs alltid till den tjänsteleverantör du beställt tjänsten från. All teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du tecknat avtal med.

Kontaktinformation till tjänsteleverantörer i Övik Energi fibernät

Så här går en felanmälan till

  • Kontakta din tjänsteleverantör.
  • Leverantören felsöker tillsammans med kund över telefon.
  • Leverantören löser ditt problem eller finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
  • Leverantören kontaktar oss för att göra felanmälan.
  • Övik Energi fibernät felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat. I förekommande fall vidarebefordrar vi ärendet till fastighetsägaren.
  • Leverantören återkommer till dig med besked.

Felsökning

Felsökning kan du enkelt göra själv, följ gärna dessa tre steg i filmen nedan innan du kontaktar teknisk support.

 

Klicka på play för att starta filmen.

VI HJÄLPER DIG MED DINA FRÅGOR

Erfarenhet, engagemang och lokalkännedom – vår kundtjänst står redo att hjälpa dig med dina frågor om elavtal, fiber och fjärrvärme. 

Besök Kundservice eller skriv ett meddelande